Tuesday, August 28, 2007

Eilen:+Olin ...

Eilen:+Olin pariin otteeseen mukavassa humala-tilassa+Näin paljon tuttuja+Juttelin joidenkin uusien ihmisten kanssa+Kenenkään kanssa ei tullut mitään ikävää kinaa+Näin Onnia ja toivotin sille hyvät yöt ja se suuteli vatsaani+Eräs poika laittoi minulle viestiä yöllä, että on pahoillaan mitä on sanonut minulle joskus+Nauroin jonkun verran+Ihmisiä oli loppuillasta tarpeeksi+Imatran Big Band -viikko alkoi-Oli loppujen lopuksi aika laimeeta-En ole vieläkään saanut pitkään aikaan kunnon humalaa-Onni ei pitänyt lupauksiaan (TAASKAAN)-Rahat loppu-Väsytti-En viihtynyt, vaikka ympärillä oli kivaa porukkaa-Tuntui yksinäiselle-Pelkään kaikkii juttui taasTänään:+Meikäläiset lähti veneelle+Teen tänään jotain kivaa+Olen kuunellut koko päivän juuri sitä mitä haluan ja juuri niin kovaa kun haluan+Sain lisää rahaa+Minulla ei ole krapulaa+Ellu tuli Imppeen<3-Olen ollut tähän asti koko päivän yksin kotona, eikä minulla ole ollut mitään järkevää tekemistä-Saldo meni kiinni, enkä voi soittaa-Ärsyttää, kun en tiedä tuleeko Onni tänään meille vai ei-Kaupat menee viidentoista minuutin päästä kiinni, joten en saa tänään viiniä-Työt alkaa ylihuomenna, eikä huvita yhtään-Meikäläiset jätti koiran kotiin

No comments: